کد های دستوری مدیریت و انتقال اعتبار همراه اول
نوشته شده توسط : fatemechekin

کد های دستوری مدیریت و انتقال اعتبار همراه اول
سرویس انتقال اعتبار دائمی به اعتباری سرویسی جذاب است که به مشترکین همراه اول این امکان را می دهد تا در زمانی بسیار کوتاه از خطوط دائمی برای خطوط اعتباری اعتبار منتقل کنند. بنابراین مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق خط دائمی نیز شارژ خود را افزایش دهند یا برای دوستان شان شارژ هدیه بفرستند. مشترکینی که سیم کارت های دائمی دارند هم می توانند از این سرویس استفاده کنند چون در اخر این مبلغ روی فیش پرداختی شان حساب می شود. روش های زیادی جدا از کد دستوری برای مدیریت و انتقال اعتبار همراه اول وجود دارد که ما در ادامه به تمامی آن ها پرداخته ایم :

ارسال کردن یک پیامک به شماره 8911
استفاده کردن از کد دستوری *141*10#
رفتن به اپلیکیشن همراه من و بخش انتقال اعتبار
پس از ارسال تقاضای انتقال اعتبار توسط هر یک از روش ها سیستم درستی دستور و درخواست شما را بررسی می کند. پس از این مرحله فرد یک پیامک از مبدا این اپراتور تلفن همراه دریافت می کند. در این بین فرد باید برای تایید درخواست خود عدد 1 را ارسال کند. در مرحله اخر انتقال اعتبار صورت می گیرد و چه مشترکین مبدا و چه مشترکین مقصد از طریق یک پیامک از موفقیت آمیز بودن انتقال اعتبار شان مطلع می شوند. البته به این نکته باید توجه داشته باشید که مبلغ هر انتقال باید بین 10 هزارتومان تا 100 هزارتومان باشد. همچنین سقف انتقال اعتبار ماهانه دائمی به اعتباری 500,000 ریال می باشد. هزینه هر انتقال اعتبار نیز 40 تومان به علاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

بهترین تخفیف ها در سایت تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف های متنوع در سایر حوزه ها مانند کد تخفیف دیجی کالا یا کد تخفیف علی بابا کافیست وارد این سایت تخفیفی جذاب شوید

منبع





:: برچسب‌ها: کد دستوری همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: